Мета: Організація
змістовної дозвіллєвої діяльності, створення святкового настрою, підведення
підсумків навчального року.
Завдання:
Створення позитивного мікроклімату, залучення кожної дитини
до свята за допомогою участі в іграх і конкурсах. Розвиток творчих здібностей,
комунікативних навичок, фізичних якостей, вміння працювати в команді.
Оформлення:
виставка дитячих робіт; вітрило, по стінах розклеєні рибки, повітряні кульки;
макет корабля, костюм пірата,
пістолети, заряджені пістонами, розрізнені букви У Р А, К А Н І К У Л И! п'ять чорних міток;
кольорова крейда, грамоти, призи.
ХІД ЗАХОДУ
Ведучий: Дорогі діти!
Ось і закінчився навчальний
рік. Прийшов час відпочинку, час канікул, і ми з вами сьогодні вирушаємо в
морську подорож. Отже, оголошується посадка на наш корабель під назвою «Мрія».
Діти передають з рук в руки макет корабля, імітуючи посадку.
Ведучий: Отже, посадка закінчена. А на березі залишилися
проводжаючі. Вони хочуть вам
побажати щасливого плавання.
Слово надається гостям свята.
Ведучий: Ми з вами тільки-но відійшли від берега, а нам вже прийшла радіограма. Потрібно її
прочитати.
Запрошуються 11 дітей. З розрізнених літер вони повинні
зібрати слова УРА, КАНІКУЛИ!
Ведучий: Поки наші радисти працюють над розшифровкою, іншим
пасажирам корабля пропонуються розваги від корабельної бібліотеки.
Його не вичерпать нікому,
І не засипати піском,
На ньому не зробити стежку,
Щоб іти пішком.
Воно безкрає, синє,
А хвилі все біжуть,
І кораблі красиві,
По водній гладі йдуть. МОРЕ
Водою їхали пани, на них срібні жупани,
Хоч жупани – лата на латі, панам раді в кожній
хаті. РИБА
Йде в горщик чорне, а з горщика червоне. РАК
Я ж не звір, а просто риба,
Хоч зубів у пащі тьма.
В мене є єдина хиба –
Друзів з малечку нема! АКУЛА
Знають діточки малі:
Він — найбільший на Землі!
Дім його — це океани,
Зі спини летять фонтани.
Схожий на масивний щит
Добродушний синій… кит.
В морі плаваю на дні,
Там спокійніше мені,
Як желе мої боки:
І прозорі, і м’які.
Якщо зловиш мене ти –
Можу руку обпекти! МЕДУЗА
Дітки? Що за
дивина?
Вісім ніг і
голова!
На ногах присоски
має,
Ними їжу він
шукає,
А тепер на дні
заліг
Дивовижний … восьминіг.
Ця тварина добра
дуже,
Познайомся з нею,
друже!
В морі плаває,
пірнає,
Із води людей
спасає.
Виринає із глибин
Щирий помічник —
… дельфін.
Він великий і
плескатий,
Океаном йде
гуляти,
В нього хвіст
отруйний дуже,
Стережись його,
мій друже —
Жалить струмом
всіх підряд
Дивний
електричний… скат.
На охоту
випливає,
Носом ріже та
рубає.
Непотрібні ніж та
вилка.
Велетенська риба
… Пилка.
В льодяній воді
купається.
За кригу іклами
чіпляється.
Відгадайте но, то
хто ж,
Ластоногий звір?
Це … Морж.
Перевірка радіограми.
Ведучий: Наш корабель не піде сам по собі. Його роботу
забезпечує безліч людей. А хто? Назвіть, які морські професії ви знаєте.
Гра 1, парна. Підняти якір - намотати його на олівець.
Гра 2, командна. З
повної склянки перелити шприцем в порожню воду, не проливши її на стілець.
Лунають звуки пістолетних пострілів. До зали, імітуючи
стрілянину вгору, вбігає пірат.
пірат:
Від штурвала! Стоп, мотори!
Розберуся з вами
скоро!
Ох, зіб'ю я з вас кураж!
І візьму на абордаж!
Що, боїтеся? А життя врятувати хочете? Тоді виконайте мої завдання.
Засовує пістолети за пояс. З чобота дістає записку,
розгортає і читає:
1. Щоб знайти піратський скарб, треба пройти від старого
дуба 3 кроки на північ, потім 2 кроки на південь. Скільки кроків до піратського
скарбу? (5)
2. Два пірата розділили між собою порівну шість бранок.
Скільки полонянок дісталося кожному пірату? (3)
3. Особистий папуга капітана Флінта вивчив 2 слова
англійською мовою, і 4 слова вивчив
на українській мові.
Скільки всього слів знає особистий папуга капітана Флінта? На скількох мовах
він говорить? (6, 2)
Ведучий: Ось
бачиш, пірат, діти виконали твої завдання, так що залишай їм життя. А
крім цього вони ще багато чого знають про море. Давай перевіримо?
Пірат: Перевіримо!
Ведучий:
1. Якиа
адреса у піратів? (Море)
2. Улюблена валюта піратів (Золото)
3. Як звали капітана, що здійснив
навколосвітнє плавання на
яхті «Біда»? (Врунгель)
4. Де пірати зберігають свої скарби? (Скриня)
5. Як називається
підліток на кораблі, який навчається морської справі? (Юнга)
6. Високий стовп для вітрила на кораблі (Щогла)
7. Сильна буря на морі (Шторм)
8. Пласка,
як тарілка, живе на дні моря (Камбала)
9. Улюблений напій піратів (Ром)
10. Найстрашніша риба (Акула)
11. Команда корабля, літака, танка (Екіпаж)
12. Що може бігти, але не вміє ходити? (Річка, струмок)
13. Найглибше озеро на землі? (Байкал)
14. Густі водорості на дні річки чи ставка (Твань)
15. Хто автор «Казки про рибака і рибку» (А. С. Пушкін)
Ведучий:Ось
бачиш, пірат, які у нас розумні і хороші діти.
Пірат: Це ще нічого не означає. Зараз у мене дехто отримає
чорну мітку.
Пірат вибірково роздає чорні мітки. Діти, які отримали
мітки, виходять до центру зали.
Пірат: Зараз ви мені будете допомагати шукати скарб.
Дістає з іншого чобота карту, розгортає і діти разом з
піратом проходять по наміченому маршруту. Знаходять скарб - коробку, в якій
складено кольорову крейду,
грамоти та призи.
Ведучий: Ось це скарб! Діти, це все для вас! Зараз ви вийдете на майданчик. Там є квадрати, в яких ви намалюєте,
яким ви бачите своє літо. Поки ви будете малювати, компетентне журі тут, в
залі, подивиться ваші вироби і обере найкращі. А потім ми підведемо загальні
підсумки.
Все організовано виходять на майданчик перед клубом і
починають малювати.
ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ
1. Нагородження кращих учнів за підсумками навчального року.
2. Нагородження переможців конкурсу «Краща робота
навчального року».
3. Нагородження переможців конкурсу малюнка на асфальті.
4. Нагородження активних батьків.
Комментариев нет:
Отправить комментарий